2015. január 8., csütörtök

Le-szün-le-föl / szün-föl-le-föl pengetés (kisz-sika)

Ebbe már bele lehet őrülni! Sokat kínlódtam, és nagyon szenvedtem. Akartam, de nem ment. Végül, amikor már belefáradtam a nagy koncentrálásba, és a hangos le-szün-le-föl / szün-föl-le-föl kántálásába, a The Lion Sleeps Tonight nyomán ráéreztem. És onnantól már a kezem is tudta :) 

Még aznap lepengettem két, számomra nehezebb dal: az And I Love Her-t és a Szeretni valakit valamiért. A Beatlesnél közben borzongtam (jó értelemben), hiszen ez az egyik legkedvesebb dalom a gombafejűektől, és menet közben tudatosult, hogy erre most én is képes vagyok. Mennyi élmény volt, szárnyaltam!! A Republicnál pedig elsírtam magam a végére. Nincs mit tenni, ennyire tetszettem magamnak :) 

Az Eight Days A Week pörgősebb nóta, de nagyon szeretem, és legalább gyakorlom a H-mollt :) A Micimackót pedig már egy egyszerűbb verzióban, a G-dút tanulásánál megszerettük :) Atomjól hangzik ezzel a pengetéssel! Nem véletlen, hogy ez a ritmus az alapja a legtöbb rock&roll, latin és popdalnak.

The Lion Sleeps Tonight (A, D, E)

Beatles: And I Love Her (Am, Em, C, D, G, Hm)

Republic Szeretni valakit valamiért (G, D, Em, C, Am)

Beatles: Eight Days A Week (D, E, G, Hm, A, A7)

Micimackó (G, Hm, C, D, Em, A7)

Fonográf: Levél a távolból (G, D, C)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése