2015. január 8., csütörtök

Sika-mizéria

Avagy az akkordos ritmuspengetés.

Többször próbálkoztam, három héten át szó szerint szenvedtem... (szerencsére sok sikerélményem volt a sima lehúzásokkal, így nem zavart különösebben). Az ünnepek után nem tudom mi történt velem, de végre sikerült ráéreznem!!!

Első sikerélményeimet ezeken a dalokon át éltem át:

KFT: Afrika (Em, D, C, G)

A gyerekek által csak "a majmosnak" keresztelt dal lekísérése - ha ráérez az ember, akkor - egyáltalán nem nehéz! A le-föl-fojt-föl pengetés különleges és nagyon élvezhető lüktetést kölcsönöz a dalnak, nem hiába olyan népszerű! Nálunk Apa tud rá tombolni a legjobban, de a gyerekek is nagyon szeretik! :)

Beatles: Love me do (A, D, E)

Kamaszkoromban engem is elkapott a Beatles-mánia. A volt angoltanárom szerint minden kamaszlány átesik ezen :) Szóval Beatles! Szerencsére a Gitáriskola telis-tele van jobbnál jobb Beatles dalokkal! Itt van mindjárt a Love me do, le-szün-fojt-szün pengetéssel! Nem nehéz, ha az ember lánya már megbarátkozott a fojtással (ezzel is mit kínlódtam!). De minden jó, ha a vége jó, szinte minden nap elhangzik ez a dal, a gyerekek minden este kérik a Lávmidúút ;)

A folytatásban külön bejegyzésekben gyűjtöm össze azokat a nótákat, melyeknél a különböző alap pengetéseket gyakorlom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése