2015. február 24., kedd

Nosztalgiavonat 2. állomás

Folytatódjon az időutazás, ezúttal a Balaton körül!

Mike Oldfield: Moonlight Shadow (D, Em, C, G)
Azok a balatonföldvári nyaralások! Be se kell hunynom a szemem, és előttem van: Moskvitchunk rádiójából éppen a Múnlájt Sedó szól (amit egyébként nem sokkal a születésem előtt adtak ki :))), mi gyerekek pedig (4 és 6 év körül lehettünk) minden versszak végén együtt üvöltjük a hátsó ülésen, hogy STRÚÚÚ (vagyis through)! Azóta is :)

The Wings: Hope of Deliverance (G, Em, Am, C)
Egyik nyáron (10 éves koromban) a keresztanyámékkal nyaraltam Balatonszéplakon. Micsoda nyár volt! Kézre csattinthatós óra, fosószilvaszüret és a tollasütő-gitárjaink :) Utóbbival koncerteztük végig azt a hetet napszemcsiben, miközben dübörgött a Hope of Deliverance!!!
----------------------------------------------------------
Most ugorjunk "egy kicsit" az időben: ma délelőtt éppen bemelegítettem, amikor tudattalanul váltogattam a G-dúrt és az E-mollt kisz-sikával, amikoris beugrott nekem ez a kedves emlék! Már csak a srácok hiányoznak, hogy újra összeálljon a banda :)

Opus: Life is Life (Em, Am, D, C, G)
Levelet kaptál LIFE! A Sziget-team himnusza. Legyen szó egy bizonyos balatoni hajnalról, retró diszkóról Agárdon, vagy prágai kirándulásról, számtalanszor átjárt és azóta is átjár ez a megmagyarázhatatlan eufória! Rengeteg szép emlékem kötődik ehhez a dalhoz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése